zondag 30 oktober 2011

Speciaal voor jou

Voor een oud klasgenootje van de lagere school (en via hyves nu weer in contact gekomen) maakte ik dit kaartje omdat ze het op dit moment erg moeilijk heeft.
Was vanochtend al vroeg uit bed, en aangezien ik gisteravond al mijn spullen op de tafel had laten staan ben ik meteen maar weer verder gegaan met kaartjes maken.

Of wordt het toch dit kaartje dat ik naar mijn oud klasgenootje ga sturen??? Ze reageerde via hyves op het kaartje dat ik op dit blog plaatste onder het kopje "Na heel veel moeite". Daar schreef za dat ze wel zo'n mooi kaartje in haar brievenbus wilde vinden....
Nog even nadenken dus!

1 opmerking:

  1. Ze zijn allebei super! Ik herken in het tweede kaartje papier dat ik ook heb (dat ter zijde ;) )
    Het eerste heeft vrolijkere kleuren, dus misschien vrolijkt die ook meer op? Hoewel het tweede dan weer rustig en lief is... Hmmmm moeilijke keuze. Ben je er ondertussen al uit welke je haar geeft?
    xx

    BeantwoordenVerwijderen