zondag 20 november 2011

Kerstkaartje

Leuk om te zien dat ik in een maand tijd al 13 volgers heb op mijn blog. Het is iedere keer weer een verrassing als er weer een nieuwe volger bij is gekomen.
Iedereen bedankt voor de leuke reacties die jullie steeds achterlaten. Ik lees ze met erg veel plezier!
Vanmiddag had ik even tijd en zin om een kaartje te maken.
Het is er weer een geworden met het lantaarntje dat ik van Anette gekregen heb. Hij blijft leuk!
De beertjes heb ik geknipt uit een kerstkaartje dat ik nog ergens had liggen.
Nu ga ik nog even op de bank een gehaakte Sinterklaas in elkaar zetten. Het volgende haakproject heb ik al weer uitgezocht en hoop ik hier binnenkort te laten zien.


2 opmerkingen:

  1. Wat een super mooi kaartje! Die ijsbeertjes zijn zo schattig! Leuk idee om prentjes uit kaarten te knippen. Zo'n lantaarn kom ik regelmatig tegen op blogs, ik vind die echt heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hllo henriette
    Leuk dat je volger bij me bent geworden....Heb je kaarten bekeken en zijn heel leuk. Ik heb ook het lantaarntje maar nog niet gebruikt maar nou ik hem zo ziet.....word het toch tijd....Ben gelijk volger geworden hennie

    BeantwoordenVerwijderen