donderdag 8 december 2011

Lichtje

Op 5 december kreeg ik op school in mijn surprise de nieuwste Hobbyhandig. Daarin zag ik mooie Kerstlantaarntjes staan. Leuk, maar de gebruikte creatables had ik (nog) niet.
Van mijn opa had ik vorige week geld gekregen omdat ik bij hem behangen heb. Daar moest ik maar iets moois voor mezelf van kopen.... Nou, dat was dus niet moeilijk!!
Vanavond heb ik heerlijk zitten knutselen en ik ben zelf best tevreden over het resultaat. Alleen het hert op de zijkant is niet helemaal naar mijn zin..... Dat komt denk ik door de zwarte brad waar ik hem mee vast heb gezet (lijm en dubbelzijdig plakband werkte niet).

Vanochtend bij mijn oude klasgenootje geweest. Het was erg gezellig en ze vond het stolpje erg leuk!
Helaas verkopen ze de stolpjes niet meer bij de Action. Nu maar op zoek of ze nog ergens anders te koop zijn. Vond het net zo leuk om te doen....

3 opmerkingen:

  1. Ohw wat mooi!!! Die creatable is echt geweldig en je hebt hem hier ook erg mooi in verwerkt, zo met dat lichtje achter!
    Ik vind het hert anders toch niet mis zo hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer leuk en aangenaam is dat om eens iets lekker voor jezelf te kopen!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ha henriet,
    leuk dat je af en toe op mijn site kijkt! er was inderdaad geen mogelijkheid om te volgen, ik heb het aangepast, bedankt voor de tip.
    jij maakt ook leuke dingen, niet alleen kaartjes zie ik. ik zal ook eens op mijn gemak op jouw site rondsnuffelen.
    groetjes, renata

    BeantwoordenVerwijderen