woensdag 7 december 2011

Stolpje

Morgen ga ik op de koffie bij een oud klasgenootje. We hebben op de lagere school en de MAVO bij elkaar in de klas gezeten. Daarna zijn we elkaar uit het oog verloren. Maar door Hyves hebben we elkaar terug gevonden. Wel spannend om elkaar na 26 jaar terug te zien.
Omdat ze op mijn Hyves vaak reageert op kaartjes en knutsels die ik daar ook laat zien, besloot ik morgen ook iets voor haar mee te nemen wat ik (deels) zelf gemaakt heb.
Ik had ze al vaak voorbij zien komen: de stolpjes van de Action. Een poosje geleden had ik er al eens 2 gekocht en nu heb ik 1 versierd. Een beetje in Kerstsfeer want gisteren heeft ze de Kerstboom al in huis gezet en haar huis Kerstklaar gemaakt. Nog even Kerstchocolaatjes kopen om er in te doen en ik heb een orrigineel presentje om mee te nemen.

1 opmerking:

  1. Zo leuk en schattig! Een ideaal cadeautje is dit! Jij bent wel lekker verwend van de Sint, jij bent waarschijnlijk een héél brave meid!! :-)
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen