zaterdag 25 februari 2012

Crea weekend Hardenberg

Vanochtend in de auto gestapt en naar Hardenberg gereden. De parkeerplaats was al behoorlijk vol en binnen stonden er lange rijen voor de kassa. Het was er superdruk maar wel erg gezellig.
Heerlijk een paar uur langs alle kramen geslenterd en ideetjes opgedaan. Ook nog een poosje met Anette staan praten die in de stand van Scrapbookzolder een make en take verzorgde. De volgende keer ga ik ook weer meedoen hoor!!
Ik heb mezelf verwend met 2 zakjes bedels (baby en love), een sew easy om mooie stikrandjes te maken (deze was voor de helft van de prijs, en wie houdt er nou niet van koopje??), een pak met 100 vellen papier in mooie kleurtjes en de prachtige auto stansen van Marianne design om mooie mannenkaarten mee te maken!


De komende week heb ik heerlijk vakantie. Ik heb me voorgenomen om iedere dag iets te knutselen maar ook moet ik iedere dag aan de studie. 28 maart is mijn afstudeerdatum en voor die tijd moet er nog wel even het een en ander gebeuren!

Voor iedereen een prettige zondag!

5 opmerkingen:

  1. Wat een leuke spulletjes! Benieuwd naar je creaties er mee ;-)
    Waar studeer je eigenlijk voor bij? In elk geval veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kan er weer tegenaan! Mooie spullen, ik ben al benieuwd naar je kaartjes die je ermee gaat maken!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Henriët,

    Wat een mooie spulletjes heb je gekocht.Dat wordt een heerlijk weekje. Ik heb vanmorgen ook in die lange rij gestaan. Heb je niet gezien! Ben thuis gekomen met plakdruppels en een mooie stempel.Ik heb de komende week ook vakantie dus dat gaat helemaal goed komen!Geniet van je vakantie.
    groetjes Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Henriët,
    Nu willen we de komende week wel wat creaties zijn van die mooie spullen. Je hebt dan ook wel erg leuke spullen gekocht. Hardenberg was voor mij te ver weg.
    Morgen naar de beurs van Nellie Snellen. Is lekker dichtbij.
    Ben nog nooit eerder geweest. Geniet van je vakantie en niet te veel freubelen, je moet ook nog studeren.
    Groetjes, José

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er leuk uit, veel freubelplezier ermee!

    Fijn weekend, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen