donderdag 21 februari 2013

Label

Gisteravond weer een hele gezellige avond gehad bij mijn vriendin Caroline. We hebben heerlijk zitten knutselen en super veel gelachen. We waren beiden flink melig.....
Ik ben nog even verder gegaan met de stans van de vogel. Het washi-tape komt van de Hema. De bloemetjes heb ik gemaakt met een stans van Caro en de stempel heb ik ook van haar geleend. De lintjes die er aan hangen zijn lintjes die ik uit mijn nieuwe truitje van gisteren heb geknipt. Bovnaan heb ik met mijn ringentang een ringetje in bloemvorm gemaakt. Werkt goed zo'n tang als je hem tenminste goed gebruikt ;-)
Toevallig zag ik op het blog van Marianne Design dat daar een challenge loopt voor een lente-tag, dus wil ik deze daar aan mee laten doen.

Vanmiddag nog even wat in huis rommelen en opruimen en dan denk ik dat er nog wel tijd over blijft om te knutselen. Heerlijk zo'n weekje vakantie! Helemaal met de late dienst van manlief. 's Ochtends geen wekker, gezellig samen koffie drinken en dan de hele middag nog voor je om zelf in te vullen...... Wanneer is de volgende vakantie???

3 opmerkingen:

  1. De volgende vakantie komt er aan hoor ;-)
    Wat een leuke tag-kaart. Die wahsi-tape is heel mooi en die heb je er ook mooi in verwerkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk gemaakt, gezellige kleur.
    Leuk dat je meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie tag heb je gemaakt, leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen