zondag 26 mei 2013

Goedemorgen

Wat een rust hier in huis vanochtend. Beide zoons hadden gisteravond een feestje en waren pas ver na middernacht weer thuis. Manlief had gisteravond erg veel pijn en heeft pijnstillers genomen en die ligt ook nog voor pampus. Dus al 3 uur lang de huiskamer voor mij alleen. Na een heerlijk ontbijtje in mijn eentje ben ik gaan zitten knutselen.
Dit keer heb ik een kaartje gemaakt voor de uitdaging van De Creatieve Zebra waar dit keer een zwart/wit kaartje gevraagd wordt.
De basis es een witte kaart. Daarop 4 ge-emboste vierkanten die ik op zwart papier gemat heb. Daarop een zwarte swirl op wit papier ook weer gemat op zwart. De swirl versierd met bloemetjes met in het midden een pareltje. En nog een zwart lintje om het af te maken. Eigenlijk had ik nog een sentimentje toe willen voegen maar ik kwam er achter dat ik geen geschikt tekstje had voor een condoleance kaart. Die maak ik eigenlijk ook nooit. Nou ja, wie weet koop ik ooit nog zo'n stempeltje en voeg ik dan nog een sentimentje toe. Weer iets voor op mijn wensenlijstje.

Nu even naar de markt voor bloemetjes rondom ons tuinhuisje en dan denk ik maar weer aan de knutsel.
Wie weet tot later vandaag!

7 opmerkingen:

  1. Voor een condoleancekaartje hoeft er toch ook helemaal geen sentimentje op de voorkant te staan? Je boodschap schrijf je gewoon aan de binnenkant. Het kaartje heeft een rustige, stijlvolle uitstraling.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee hoor, er hoeft geen tekstje bij op te staan, zo is het ook heel erg mooi. Mooie swirl trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heerlijk om eventjes in alle rust een kaartje te hebben kunnen maken Henriet, en hij is schitterend geworden, heel stijlvol ook. Super weer. Hoop dat je geslaagd bent voor de plantjes.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooi stijlvol kaartje Henriët!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi, heel stijlvol kaartje!! En is het fleurig geworden rondom het tuinhuisje. Geniet nog even van de freubeluurtjes.

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi stijlvol kaartje. Ik vind condoleance kaartjes ook mooi als ze zelf gemaakt zijn. En vooral als ze rustig zijn. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi gedaan, stijlvol kaartje!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen