woensdag 12 juni 2013

Bij oma Dee

Vanavond weer heerlijk zitten knutselen bij Caroline. Ik had de schets van Bij Oma Dee uitgeprint en meegenomen omdat ik daar vanavond een kaartje mee ging maken.
Het leuke is dat ik de vorige keer in de top 3 stond bij Oma Dee met mijn beschuit met muisjes kaart.
Ook nu weer een vogelhuisje en vogeltje op mijn kaartje. Wie weet brengt het geluk.
De basis is een vierkante witte kaart. Daarop roze papier dat ik met een embossingfolder met bloemetjes heb bewerkt. Vervolgens zelf het papier met de roosjes in een boogje geknipt. Eronder een strook papier met streepjes en daarop een blauwe cirkel. Op deze cirkel het vogelhuisje en een vogeltje er naast. Nog een tekstje er bij en dat was het weer.

Nog 2 dagen werken en dan is het al weer weekend! Dan ga ik met jongste zoon 2 dagen naar Lelystad voor een wedstrijd. We slapen samen een nachtje in een hotel. Weten jullie misschien nog een leuke winkel met knutselspulletjes in Lelystad of omgeving? Ik ga zaterdag namelijk lekker winkelen en leuke adresjes zijn altijd welkom!

11 opmerkingen:

  1. Ha Henriet,
    deze sketch is meteen herkenbaar! Heel mooi met deze kleuren en de papiercombi. Helemaal leuk het vogeltje met huisje...
    Ik ken geen winkeltjes in Lelystad en omgeving. Even googelen?
    En ik denk niets hoor. Lekker even tussendoor een reactie geven als je druk met de groepshandelingsplannen bent toch?
    Werk ze nog en alvast een heel fijn weekend gewenst. Oh ja, mijn dochter wordt docent Nederlands op het Gymnasium, onderbouw. Leuk he??

    Lieve groet,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje Henriet, ik vind hem supermooi. En helaas ik weet niet of daar ergens een leuke hobbywinkel in de buurt is.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart, mooie uitwerking van de sketch.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gezellig kaartje is dit! En wat leuk dat je samen met je zoon op pad gaat dit weekend. Alvast veel plezier.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart en sketch. Toevallig heb ik vanavond ook een afgemaakt met dezelfde sketch.
    Erg leuk om mee te werken, en ik zag het gelijk. Groetjes, nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat 'n superlief kaartje Henriët! Mooie uitwerking van de schets!
    Leuk dat je meedoet!

    Groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Woww De kleuren zijn prachtig zo bij elkaar! En het is een beeldschone kaart geworden zoals altijd!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha ik herkende je stijl meteen van de vorige keer. Ook dit kaartje vind ik weer helemaal leuk. Wat een gave embossing mal. Tof dat je weer meedoet met de schetsuitdaging.

    Groetjes,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk dat je de top 3 behaald hebt! Deze kaart is ook weer heel erg mooi!
    Nee, ik ken ook geen leuke adresjes daar, ik zou ook eens googlen, misschien brengt dat iets op?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lief kaartje, schattig dat rose en blauw. Veel plezier in Lelystad, groetjes Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. leuke kaart,zachte kleuren en leuk met dat vogelhuisje!

    BeantwoordenVerwijderen