vrijdag 12 juli 2013

Paper Piecing

Nadat de meneer van de verzekering vanochtend geweest was ben ik maar weer aan de tafel gaan zitten knutselen. Je moet toch iets met je vrije tijd :-)
Ik ben aan de slag gegaan met de schets van Kaartjes Inspiratie Challenges Blogs.
Voor het jurkje en de strik van het meisje heb ik voor het eerst paper piecing toegepast. De schoentjes en het haar heb ik met gewone kleurpotloden ingekleurd.
Nu het kaartje klaar is zit ik mij te bedenken dat ik het ovaal met de afbeelding nog wel had kunnen matten op roze papier. Maar helaas....alles zit al stevig vast met dubbelzijdig plakband. Volgende keer beter dus maar.
Nu de explosie op tafel maar weer eens opruimen en dan vanmiddag met mijn gehaakte vierkantjes project verder. Want die zijn er nog steeds hoor Jose!

7 opmerkingen:

  1. Ondanks dat je nog wat toe wilde voegen...is je kaart zo ook super hoor! Hele lieve kleurtjes en mooi ingekleurd!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig kaartje! Leuk effect geeft dat paperpiecen toch. Is het bij jou ook altijd zo'n bende als je een kaartje aan het maken bent? Ik ben op een gegeven moment ook altijd alles kwijt, ligt het weer ergens onder.
    Fijne dag, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief kaartje!
    Ja, dat matten... Dat overkomt mij ook wel eens dat ik het te laat zie. Mijn oplossing is dan om op het randje voorzichtig inkt aan te brengen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat paperpiecing is zo leuk, en geeft altijd weer een verrassend effect.

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo leuk is dit. Elke keer als ik het zie denk ik: dat moet ik ook weer eens doen en dit stempeltje leent zich er heel goed voor.
    Lekker he, dat gewoon kunnen gaan zitten en freubelen. Ook nog gefietst??
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk kaartje en lief stempeltje!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig kaartje heb je weer gemaakt Henriet, ik vind hem top.
    liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen