zaterdag 3 augustus 2013

Kerstkaart op zaterdag

Het is mij dit keer niet gelukt op een kerstkaart op donderdag te plaatsen. Dan maar op zaterdag.
Het is een klein kaartje geworden, van boven tot onder 9,5 centimeter.


De hexagonvorm beplakt met hele en halve hexagons van kerstpapier. In het midden een hexagon uitgestanst waardoor een doorkijkje ontstaat. Aan de binnenkant een stempel van de kerstman waardoor hij nu heel guitig naar buiten kijkt. Nog een ijskristal vastgezet met een brad en langs het randje met zwarte stift streepjes gezet.
Dit kaartje laat ik meedoen met de challenge van Knutsels en kadootjes.

Vanavond een drukke avond. We hebben 2 feestjes voor de boeg! Voor iedereen een fijne avond en wie weet tot morgen.

7 opmerkingen:

  1. Super kaartje heb je gemaakt. Echt top die vorm. Dit kaartje zou ik nog een keer maken, maar dan met gewoon papier. Hij is te leuk voor eenmalig gebruik. Groetjes mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend gedaan.
    Sluit me helemaal aan bij wat Mariëtte schrijft.
    Kun je ook nog met andere papier soorten maken!
    Veel mogelijkheden.
    Fijn weekend.
    Groetjes Mieke'S

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje, de vorm, maar ook de aankleding en de kerstman die door het gaat koekeloert. Tof gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende kerstkaart Henriet, ik vind hem helemaal super, zo mooi ook die vorm.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie moderne kerstkaart en toffe kleur heel origineel gemaakt!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oooh wat is die leuuuuk!!!!! Zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen