vrijdag 30 augustus 2013

Weekend

En toen was het al weer vrijdag! Wat gaan de weken toch snel.
Afgelopen week vertelde ik al dat er een pakje bij mij thuis bezorgd was met nieuwe spulletjes. Dat was o.a. deze stempel en stans van Amy design. Ik heb ze besteld bij Hobby Vision.
De stempel heb ik ingekleurd met de zachte pastelkrijtjes van de Action. Ook de rand met duifjes een beetje kleur gegeven. De achtergrond is blauw papier met ijskristallen. Daarop eerst een rechthoekig stuk uit een boek bewerkt met gesso dat ik gemat heb op goud. Ook de stempel gemat op goud. Tenslotte nog een duifje losgeknipt van de rand en die nog rechts boven de afbeelding geplakt.
Ik laat deze kaart meedoen aan de uitdaging bij Een hoop inspiratie scrapkaarten challenge blog.

Nu snel weer aan het haken. Zondag hebben we een barbecue voor mijn broer en voor hem ben ik een kikker aan het haken.

6 opmerkingen:

  1. Wat ben jij goed bezig met de kerstkaarten. Leuk dat je het duifje rechts in de hoek laat terug komen. Ga je nog met iets speciaals over de krijtjes heen? (of geven deze krijtjes niet af)
    groetjes Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Na het inkleuren met de krijtjes spuit ik haarlak over de afbeelding. Dan laat het zeker niet meer af.
      Groetjes van Henriët

      Verwijderen
  2. Hé wat past de rand met de duifjes perfect bij de stempel! Super leuk zeg! Hele mooie kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaart Henriet, ik vind hem supermooi geworden, prachtige stempel ook.
    Superleuk dat je meedoet aan de challenge van EHI, dank je wel en veel succes.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie stempel, en je hebt er een leuke
    kaart mee gemaakt ☺

    Bedankt voor je deelname aan de Challenge
    bij EHI ☺ Erg leuk !

    Een gezellig (knutsel)weekend gewenst ☺
    Lieve grtjsss Erica xox
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen