dinsdag 31 december 2013

2013

Nog een paar uur en dan is 2013 al weer afgelopen.
Een jaar dat voor ons niet helemaal vlekkeloos is verlopen......
29 maart kreeg manlief een ongeluk op het werk en is daardoor zeer lange tijd uit de roulatie geweest. En nog steeds ondervindt hij de gevolgen er van. Wandelen lukt nog steeds niet voor lange afstanden en dat is toch een van onze grootste hobby's.
Maar ook heeft dit jaar voor ons leuke dingen gebracht: de buurmannen die samen onze nieuwe blokhut in de tuin hebben gebouwd, oudste zoon die zijn rijbewijs heeft gehaald en jongste zoon die voor de 6e keer op rij Nederlands kampioen handboogschieten is geworden.
De afgelopen 10 dagen hebben we dit jaar voor ons positief afgesloten met een heerlijke vakantie in Zelhem. 10 dagen heerlijk genieten met ons gezin: lezen, spelletjes doen en af en toe een stukje wandelen.
En nu vooruit kijken naar 2014: ik heb geen goede voornemens, maar hoop veel te kunnen knutselen en te genieten van al jullie creaties op jullie blogs.


Ik wens iedereen een goed, gezond en vooral creatief 2014!!
En heel veel blogplezier in het nieuwe jaar.

8 opmerkingen:

  1. Ja dat was me het jaartje wel voor jullie he.
    Ik wens jullie een goede jaarwisseling en alle goeds voor 2014!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor jullie ook een leuke jaarwisseling en ik wens jullie op de eerste plaats een goede gezondheid en heel veel beterschap voor je man! Verder nog een mooi, liefdevol en creatief 2014! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook aan een bewogen jaar komt gelukkig een einde. Veel geluk, creativiteit en bovenal een gezond 2014 toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Henriet,
    leuk om even terug te kijken. En dan realiseer je je wat er gebeurd is. Leuke en minder leuke dingen. Voor 2014 wens ik je veel mooie dingen en een heleboel creativiteit en blogplezier!
    Dat we maar weer vaak bij elkaar op bezoek kunnen komen.
    Lieve groet,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het was een jaar met ups en downs en wens jullie 2014 een goed en creatief jaar toe!

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, dat was een jaartje met ups en downs. Gelukkig eindigde het jaar met ups
    De beste wensen voor 2104, met veel geluk, gezondheid, liefde en knutsel plezier.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Henriet,

    Ik wens je een jaar vol geluk en goede gezondheid.....en natuurlijk ook een creatief jaar! Ik hoop weer vaak bij je te komen kijken naar al het moois wat je maakt. Bedankt voor je lieve berichtjes en tot blogs,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk dat jullie het jaar op zo'n gezellige manier hebben kunnen afsluiten. Voor het nieuwe jaar wens ik jou en je gezin alle goeds toe. Hopelijk worden de wandelingen die je samen met je man maakt in 2014 steeds een stukje langer.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen