zondag 9 februari 2014

En al weer goud!!

Na gisteren bij het schaatsen van de heren 3 Nederlanders op het podium heeft nu Ireen Wust goud gehaald op de Olympische spelen! Wat een super prestatie.
Tijdens de schaatswedstrijden zit ik aan de buis gekluisterd, maar kan natuurlijk niet zitten niets doen.
Vandaag heb ik de laatste hand gelegd aan mijn lente-krans:
Na de winterkrans bedacht ik me dat ik er voor ieder seizoen 1 ga maken.
Lekker streepjes gehaakt met katoen om de krans te bekleden. Daarna bloemetjes gehaakt en deze met een knoopje vast gezet op de krans. Als laatste nog 2 vogeltjes.
Nu eerst beginnen aan mijn derde kerststal en dan maar eens kijken wat ik voor de zomerkrans ga maken.

Voor iedereen nog een fijne zondagmiddag!

7 opmerkingen:

  1. Wat ben jij er snel bij! :-)
    Ik heb ook lekker zitten kijken natuurlijk.
    Prachtige en vrolijke krans zeg, erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja wat doen ze het goed hé, super. En wat heb je dit schitterend gemaakt, helemaal top Henriet.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja ....leuk voor Nederland....de schaatsers doen het heel erg goed....en vandaag alweer een gouden medaille erbij!
    En wat jij allemaal hebt gemaakt is ook erg leuk Henriet!
    Ook je kaartjes van gisteren zijn SUPER!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat gezellig, deze lentekrans! Leuk idee om er voor elk seizoen eentje te maken. Tijdens het kijken naar de Olympische Spelen is haken zeker een heerlijke bezigheid.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha Henriet,
    wat een heerlijke vrolijke lentekrans is dit. Ziet er zo leuk uit, daar word je vrolijk van.
    Ik heb hetzelfde als jij, hoor. Zodra het om je dierbaren gaat reageer je anders dan op school. Ik raak niet in paniek, maar ik weet van mezelf dat ik blokkeer. Nu gelukkig niet en heb ik meteen actie ondernomen....
    Groetjes en een goede werkweek met Eindcito!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lekkere fleurige krans heb je gehaakt. Heel mooi.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen