dinsdag 21 oktober 2014

BOE

Hier ben ik nog een keer weer vandaag.....
Maar vanavond maakte ik nog een kaart die ik mee wil laten doen met de challenge van Dutch Card Lovers en aangezien de einddatum in zicht komt plaats ik hem nu maar meteen.
Bij de DCL willen ze een polaroid op je kaart zien. Toen moest ik meteen aan mijn broer denken. Die maakt namelijk heel vaak hele mooie foto's en ook nog eens jarig aan het eind van deze maand.
De foto van de koe heeft hij zelf gemaakt en heb ik even geleend van zijn facebook pagina. Het papier op de achtergrond kocht ik eens bij Sostrene Grene een heel leuk winkeltje aan de Grote Markt in Groningen. Eigenlijk is het een vrij simpel kaartje. Polaroid zelf gesneden, foto er op geplakt en de letters BOE er onder. Filmstrip gestanst en in 2 delen onder de polaroid geplakt. Tekstje geprint en gemat op zwart papier. Precies goed voor mijn broer!
Dit kaartje krijgt hij als we met de hele familie in Duitsland zijn. Mijn broer is 2 dagen na mijn vader jarig en het komt nu dus zo uit dat we dan net op zijn verjaardag vertrekken. Dubbel feest dus!

8 opmerkingen:

  1. Oh wat leuk!! Handig is FB dan he, dat je foto's kunt 'lenen'. Hij zal wel helemaal verbaasd zijn. Leuk dat dan net ook deze challenge er is. Heel toepasselijk.
    Weer goed begonnen na de vakantie? Je zit er zo weer in he?
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Henriet,
    en nog 1, wat een leukerd, grappige koe met bijpassende tekst, ook de filmstrips zijn er leuk bij, mooi gemaakt,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohh wat een leuke kaart! Hihi heel grappig

    BeantwoordenVerwijderen

  4. Hoi Henriët,

    Wat een ontzettend leuke kaart heb je gemaakt ☺

    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Grappig kaartje zo. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Henriëtte,

    Grappig kaartje ook de tekst is leuk.

    Groetjes,
    Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuk, die koe in de polaroid! Bedankt voor het meedoen met de DCL!

    BeantwoordenVerwijderen