donderdag 30 oktober 2014

Jaren 50 of vintage

Daar ben ik nog een keer vandaag.
Allereerst even de reactie van mijn vader op zijn cadeau: hij was er super blij mee en alle visite moest zijn nieuwe tractor bekijken. Eer van mijn werk dus.

Toen ik vanmiddag uit mijn werk kwam lag er een pakje van Marianne Design op de tafel. Mijn gewonnen prijs was bezorgd:
Tja....en als er dan zo iets moois op de hoek van de tafel naar je ligt te kijken dan moet je natuurlijk wel even aan de knutsel.
Dit is wat ik er mee gemaakt heb:
De basis is een vierkante kraft kaart. Daarop papier uit het gewonnen blokje. Rechts de sterrenstans en links de lantaarn die ik al heel lang heb. Op de sterrenstans een paar glimmende sterren geplakt. Het afdrukje heb ik op 2 stroken crispy-lint geplakt.
Nu de titel van mijn blog: Bij Marianne Desingn vragen ze deze keer een kaart in jaren 50 stijl. Nu weet ik niet helemaal goed of dit kaartje jaren 50 stijl is of toch meer vintage. Ik stuur hem toch maar in en dan zien we wel.

11 opmerkingen:

  1. Heel mooie kaart, net als je zilveren kerstbomen!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Henriët,
    wow..wat heb je een prachtige prijs gewonnen, dat blokje heb ik ook, erg mooi papier..en meteen al een kaart, top gemaakt..
    Wat leuk voor je dat je vader zo blij was met je haakwerk,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Henriet,
    Gefeliciteerd met je mooie prijs....en wat een leuke kaart heb je er gelijk al mee gemaakt! En de reactie van je vader was natuurlijk super leuk voor je!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk met die lantaarn!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat een mooie prijs. En je kaart is ook een plaatje! Echt gaaf gedaan!
    En dat je vader r blij mee was, tja da's logisch he?
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk om te lezen dat je vader blij was met zijn trekker! Kon ook haast niet anders :) Geweldige spullen heb je gewonnen, zeg! En natuurlijk meteen ermee aan de knutsel gegaan. Mooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk Henriët dat je gelijk je spullen kon gebruiken voor de nieuwe challenge.
    Ik vind die stempels wel jaren 50 hoor.
    Gezellig dat je weer meedoet met onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk gemaakt.
    gezellig dat je meedoet aan de challenge

    Groetjes,
    Yvonne.
    MD blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mooi gedaan
    bedankt voor het meedoen
    groetjes jolanda bongers
    md challengeblog

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart Henriët!
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Groetjes,
    Marleen
    MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kaart, Henriëtte. De stempel is heel mooi.

    Groetjes,
    Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen