zondag 20 maart 2016

Nieuw Cas voor GerJanne

Vandaag maakte ik een kaartje dat ik laat meedoen bij 3 challenges. Dan wordt ook meteen de titel van deze blogpost duidelijk denk ik.
GerJanne heeft ter ere van het 5 jarig bestaan van haar blog een tutorial geplaatst en daar meteen een challenge/candy aan gekoppeld. In haar tutorial vertelt ze hoe je met een gedeelte van een embossingfolder kunt embossen. Dat heb ik gedaan met een vlinder embossingmal:
Het witte papier waarop dit gedaan heb heb ik gemat op roze papier en dit samen op een witte kaart geplakt. (op de foto lijkt het of het te ver naar links geplakt zit maar in het echt zit het precies in het midden)
Hier rondom uit hetzelfde roze papier 2 vlindertjes geplakt en als laatste de tekst ook in het roze gestempeld.

Deze kaart laat ik ook meedoen bij De Egel waar ze een vintage of een CAS kaart vragen (pas later zag ik dat GerJanne hier met dezelfde techniek ook een vlinderkaart als voorbeeld heeft gemaakt) en bij Knutsels en Kadootjes waar het thema "Nieuw" is.

Ik denk dat ik nog even door ga met knutselen want het zitten op een gewone stoel (met een stapel kussen) gaat weer redelijk vandaag. Morgen maar eens zien wat de bedrijfsarts te melden heeft.

17 opmerkingen:

  1. Prachtige CAS kaart maar niks voor mij, ik vind het heel moeilijk
    om z'n mooi kaartje te maken met bijna niks erop.
    Jij hebt heb TOP gedaan vind ik.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi zeg, met die vlinders erop! De tutorial van GerJanne is leuk, hè?! Fijn dat het knutselen met behulp van een stapel kussens enigszins lukt. Hopelijk goed nieuws morgen bij de bedrijfsarts.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mmm, fijn dat je weer even kunt zitten en freubelen! Prachtig kaartje heb je gemaakt, heel leuk effect. Suc6 bij de bedrijfsarts!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Henriet,
    ja wij 'kennen' elkaar ook al lang he? Dat is zo leuk van trouwe volgers zijn, je leeft toch mee op een bepaalde manier. Vooral als er af en toe ook wat persoonlijks op de blogs staat.
    Je kaart is superleuk. EN zo grappig dat je mijn tutorial in zet voor de twee challenges waarin in het DT zit! Gaaf dat je meegedaan hebt! En het is een heel lief kaartje!
    Ook je kaart hieronder voor de lift is super! Ik heb nogal drukke nachtdiensten en heb niet alles kunnen bekijken, haal ik nu een beetje in! Vervelend dat je met de ischias zit! Hopelijk gaat het nu de goede kat op! Beterschap en sterkte ermee!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie geobortekaart Henriët! Prachtige embossing en lieve kleuren en vlinders :) Succes bij de bedrijfsarts morgen!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Henriët,
    je hebt een schattif geboortekaartje gemaakt met de vlinders, ook het embossing is erg leuk..
    Ik had je ischias bericht gemist, dat is niet zo fijn..hoop dat je snel weer opknapt,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuke kaart is het geworden.
    Mooie kleuren.

    Bedankt voor je deelname aan de challenge van K&K.

    Groetjes Nelly (DT K&K)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart volgens GerJanne haar idee. Wens je nog veel beterschap.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat heb je heel mooi gedaan Henriët. Een lieve CAS-kaart.
    Dank je voor je deelname aan de challenge bij De Egel en succes morgen.
    Lieve groetjes Miranda (dt-De Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie zachte kaart, het gedeeltelijk embossen is goed gelukt. De roze vlindertjes maken het helemaal af. Succes morgen bij de bedrijfsarts.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig Henriet

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart Henriët!
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig kaartje! Leuk dat je meedoet aan de challenge van de Egel.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat heb jij er ook een leuk kaartje van gemaakt Henriet!
    Ook met vlinders...die zij wel in trek he!
    Hopelijk gaat het snel beter met je...gelukkig dat je met een aantal kussens toch weer wat kunt zitten om te knutselen!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hij is supermooi geworden.
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    En ik hoop dat je snel weer opknapt.
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een lief kaartje
    Leuk dat mee doet aan de Challenge van de Egel.
    Groetjes Sandra DT Egel

    BeantwoordenVerwijderen