zaterdag 14 mei 2016

Herhaald stempelen

De challenge bij Dutch Card Lovers is deze keer herhaald stempelen. Nu ben ik niet zo'n stempelaar maar ik ben de uitdaging toch aangegaan.
De basis is een witte ,vierkante kaart met daarop washi sheet met vlinders. Dit is washi tape in velletjes van 15x15 centimeter en is te koop bij de Action. Daarop wit cardstok waarvan de randjes tijn bewerkt met witte inkt. Vervolgens blauw cardstock en daarop de 3 gestempelde bloemen. Bovenaan een tekst en toen uit de restjes washi-sheet nog een paar vlindertjes geknipt die ik er nog bij heb geplakt.

Gisteren ontdekte ik dat ik 2 keer in de prijzen ben gevallen! Met deze kaart won ik bij Marianne Design de eerste prijs en bij het Kaartjes Inspiratie Challenges Blog sta ik in de top 3 met deze kaart en mag ik de volgende keer weer gastdesigner zijn.
Maar eerst even de komende week overleven. Donderdag krijgen we inspectiebezoek bij  ons op school.....

6 opmerkingen:

  1. Supermooie kaart Henriet! En wat een mazzel dat je hem nog kon linken....volgens mij was de sluiting eigenlijk gisteren om 1800 uur... En inspectiebezoek is altijd spannend. Maar ze komen natuurlijk om te kijken wat er verbeterd kan worden en niet om je af te kraken.
    Gefeliciteerd met je prijzen. Gelukkig dat je bent blijven bloggen!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inspectiebezoek, altijd spannend! Wij zijn binnenkort ook aan de beurt. Op een maandag, mijn vrije dag. Dus aan mij gaat dat dan min of meer voorbij. Maar bij jullie met een kleine school ligt dat vast heel anders.
    Twee keer in de prijzen vallen is niet niks en natuurlijk superleuk. Gefeliciteerd!
    Leuk ook dat je meedoet aan de challenge bin DCL. Ik mocht deze keer gastdesigner zijn en vond het herhaald stempelen ook een lastige opdracht. De drie gestempelde bloemen staan prachtig op je kaart. Goed idee en mooie uitwerking.
    Goed pinksterweekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Henriët, helaas ben je te laat om nog in aanmerking te komen voor de prijs omdat de sluiting van de uitdaging vrijdagavond 18.00 uur was. Toch leuk om te zien dat je zo'n mooie kaart hebt gemaakt met de opdracht herhaald stempelen. Bedankt voopr het delen! Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Henriët,
    jammer dat je te laat was voor de challenge,ik vind je kaart echt super..leuk die washi sheets, heb ik hier nog niet gezien en leuk dat je weer in de prijzen viel..
    succes met de inspectie,
    nog fijne Pinksterdagen,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaartje is super in deze blauwe kleuren.
    Succes deze week op school. Er is toch niks aan de hand? Zo'n inspectie doen jullie fluitend hoor ;-)
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen