zaterdag 16 juli 2016

Party

Ik heb mezelf even flink verwend aan het begin van de vakantie. Ik heb me namelijk getrakteerd op de nieuwe box-card mal van Marianne Design (CR1374).
Het is niet de meest eenvoudige mal die ik heb. Het is echt een uitdaging er mee aan het werk te gaan.
De eerste kaart er mee is af. Hij heeft wat schoonheidsfoutjes maar dat moet kunnen toch?
De voorkant heb ik beplakt met papier uit een blok van Marianne Design ( Elines Babies Blue). Dit papier zit ook tegen de achterwand aan. En daar zit mijn schoonheidsfoutje. Ik heb namelijk op de achterwand dezelfde vorm gebruikt die je uit de voorkant stanst. Later zag ik dat het mooier was geweest de hele achterwand te beplakken.
Op de achterwand klimt 1 aap via de trap de bananenboom in om bananen te plukken. De andere aap hangt al in de boom. In het midden nog een aap die verstoppertje aan het spelen is. Op de voorkant nog een tak en ook hier bananen in gehangen.
Tenslotte de letters uit hetzelfde geel als de bananen en hier met zwarte stift een stiksteekje op getekend. Een uitnodiging voor een heuse Caribean Party!

Deze kaart laat ik meedoen aan de challenge van Marianne Design waar ze een zomerse vakantiekaart willen zien. Ik hoop dat deze zomers genoeg is.

De vakantie is hier nu echt begonnen. Manlief had afgelopen nacht zijn laatste nachtdienst. Morgen de jaarlijkse familie barbeque bij mijn broer thuis en dan kunnen we aftellen totdat we naar Noorwegen vertrekken.
Voor iedereen een hele fijne, zonnige zomer!! (volgens het weerbericht gaat het er nu echt van komen.....)

10 opmerkingen:

  1. Wat eenzame kaart Henriet! Zo leuk met de aapjes en je schoonheidsfoutje was niet echt opgevallen denk ik, als je het niet verteld had.
    Heb een mooie vakantie! Genieten!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vrolijk, leuk die banaantjes aan de boom!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed begin van de vakantie: jezelf trakteren op knutselspullen en daar lekker mee aan de slag gaan. Superleuke kaartbis dit met die aapjes erop. Schoonheidsfoutje valt op als je het weet, anders echt niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hartstikke leuk deze box-card!!!
    Lekker vrolijk zo met de aapjes!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige box-kaart Henriet!
    Groetjes en een fijne vakantie in Noorwegen,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die schoonheidsfoutjes zie ik niet, ik vind het een geweldige kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend! Wat een geweldige kaart!
    Schoonheidsfoutje??? Ssssst, dan valt het niemand op! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart Henriet!
    De achterkant, waarom zou dat niet kunnen? Is toch zo ook mooi!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Sorry... ik moest in eerste instantie toch aan een verjaardagskaart denken. Maar kan er ook prima een zomerse apen-party in zien, hihi.
    Je hebt in elk geval een geweldig leuke boxkaart gemaakt Henriet!!!
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes, Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk hoor een zomers apenfeestje in de tuin, je boxkaart is prima gelukt hoor.
    Leuk dat je met ons meedoet.
    Groetjes Ellie
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen