donderdag 15 maart 2018

52 weeks to Christmas - week 11

Vandaag niet mijn mooiste kerstkaart ooit maar wel mijn snelste kaart ooit.
Toen ik gistermiddag om 5 uur thuis kwam bedacht ik mij dat ik nog geen kerstkaart had om vandaag te posten. Meteen maar aan de slag dus. En tussen 5 en kwart voor 7 heb ik gegeten en een kerstkaart gemaakt. Toen was het al weer tijd om naar muziekles te gaan.


De sketch is van Sketch Saturday en die heb ik gespiegeld. Voor de rest is er niet zo veel over te vertellen eigenlijk.......
En natuurlijk link ik hem ook bij 52 weeks to Christmas want ik wil toch zo lang mogelijk mee blijven doen met iedere week een kerstkaart posten.

Komend weekend gelukkig tijd om rustig kaartjes te maken. Volgende week dus geen haast-kaartje van mijn kant.
Nu mijn bakje yoghurt met muesli leegeten en dan weer richting school. Vandaag krijgen we bezoek van 2 voorlees oma's en een voorlees opa. Nieuw project bij ons op school.

20 opmerkingen:

  1. Hoi Henriët, het is er niet aan af te zien dat dit een snelle kart is, mooi met warme kleuren en het goud, wel heel gezellig dat je er weer bij bent vandaag...
    Fijne dag liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is wel heel snel! En dan is het ook nog zo'n leuke geworden!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het een hartstikke mooie kaart en knap om dat zo snel voor elkaar te krijgen!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat heb je snel voor elkaar gekregen !
    En is ook heel mooi geworden !

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Knap om zo snel een kaart te maken die er dan ook nog zo mooi uitziet Henriët. Soms zou je willen dat de tijd langzamer ging vind je niet?
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het gaat vaak om de inspiratie om een kerstkaart te maken. Knap gedaan in zo'n korte tijd en als je wat mooi papier op voorraad hebt, dan lukt het altijd.
    Mooie kaart hoor. Groetjes, Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, voor een "snelle" kaart is dit toch prachtig geworden, super ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Knap om nog zo snel een leuke kaart te kunnen maken. Het is je heel goed af gegaan Henriet. groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Men zegt altijd : Haastige spoed komt zelden goed. Maar dit is geweldig goed gelukt. Ikn korte tijd zo'n mooie kaart, ik ben altijd aan het bedenken en uitkiezen van papier al zoveel tijd kwijt.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is een mooi kaartje geworden en de sketch is goed gebruikt. Fijn dat je toch meedoet met 52WTC. Geen stress meer met kerst maar bij jou was het even nu stress!! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een mooie kaart en knap dat je die in zo'n korte tijd kunt maken!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. leuk, die laagjes op elkaar
    geslaagd kaartje
    fijn dat je er weer bij bent deze week,
    grtjs,martina DT 52 WTC
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig kerstkaartje Henriët!
    Groetjes Suzan
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het is niet te zien dat het een snelle kaart is en wat lastig dat jij via de mail van die spam berichten krijgt,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig kaartje! Blijft leuk papier!
    groetjes,
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  16. snel of niet, een heel mooie kaart! Een toffe schets en leuke papiertjes!
    Fijne avond
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Snel, maar zeker ook leuk kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ik kan het niet hoor dergelijke laagjes kaarten, super gedaan
    groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen