zondag 11 februari 2018

CAS

Het was een kort nachtje vannacht. Om kwart over 1 was ik terug van mijn retourtje Eindhoven. Ruim 6 uur onderweg geweest en 480 kilometer gereden. Maar zoals altijd was ik wel weer op tijd wakker en dus zat ik om half 8 beneden op de bank. Op zich niet erg want om 8 uur begon de 5 kilometer schaatsen op de Olympische spelen en zo heb ik de overwinning van Sven Kramer mooi kunnen bekijken.

Vanmiddag ben ik lekker aan de knutsel gegaan. Na mijn geboortekaartje voor een meisje gisteren heb ik er vandaag eentje gemaakt voor een jongen.
Het is wel een heel ander soort kaartje geworden want deze is CAS en dat kun je van die van gisteren niet zeggen.
De basis is een witte, vierkante kaart. Daarop een stukje grijs/blauw papier en daarop wit wat ik heb bewerkt met distress inkt en een stencil. Het is een boomschors patroon en aan de boom hangt mama koala met haar kleinte op de rug.

Deze kaart laat ik meedoen met de challenge van CAS on Friday: use a die on your card en Crazy for CAS: knuffelbaar.

Kijken jullie op zondagavond ook naar De Luizenmoeder? Ik vind het hilarisch, herkenbaar en soms zeer confronterend en dus zitten we er straks om half 9 weer klaar voor!

12 opmerkingen:

  1. Dat kaolaatje staat echt heel mooi op deze achtergrond. Superleuk dat je met dit kaartje meedoet aan de challenge bij Crazy for CAS, dankjewel! En ja, ‘De Luizenmoeder’ is hilarisch en vast heel herkenbaar als je in het basisonderwijs zit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieve koala-moeder met kleintje op de rug Henriët. Leuke en lieve felicitatiekaart bij een geboorte.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk en je kaart van gisteren is geweldig! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk bedacht de koala op de boomschors achtergrond, lekker stoere babykaart. De luizenmoeder is hilarisch en heel herkenbaar.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze is eigenlijk liever dan de vorige, vind ik en deze is voor een jongen. Erg leuk de nieuwe diertjes van Eline.
    Ja de luizenmoeder kijk ik ook. Alles erg uitvergroot natuurlijk maar heel herkenbaar!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Henriët,
    Wat een leuke kaartjes weer hier. En ja die diertjes zijn CAS leuk maar ook op een uitgebreidere kaart. Ga zo ook nog even mijn schommelkaart posten.
    En fijn toch lekker sport kijken en een beetje freubelen. Fijn relaxen.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart met die knuffelbare koala. Ik ken de Luizenmoeder niet, hou niet van Nederlandse series, dus niet aan mij besteed.
    Leuk dat je mee doet aan CFC.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg leuk die koala's op een geboortekaartje!
    De luizenmoeder, geweldig! Ik kijk meestal op een andere dag/tijd via internet.
    groetjes,
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lieve koala's. Leuk. Bedankt voor het meedoen met de Crazy for CAS kunffelbaar challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een leuke kaart en de schommelkaart is super!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een en lief kaartje, je schommelkaartje is ook al zo leuk.
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leukerd! Superlief die koala's :)
    Gezellig dat je meedoet met de challenge bij Cas on Friday!

    BeantwoordenVerwijderen